O lopată putere

Tolsto

iarna-costel-patrascanCe-mi mai plac Bucureștii, ce-mi mai plac!… Seamănă din ce în ce mai mult cu o metropolă din Golful Persic. Vara e imposibil de cald, iar iarna atunci când ninge ai un sentiment dureros de Rusie venindă. Și asta chiar mă doare… La ultima parte mă refer. În rest, e acceptabil. Păcat că toamnele și primăverile sunt prea scurte. Viața la București seamănă cu un sendviș făcut din multă pâine (iarna și vara) și o spoială de cașcaval și frunză de salată (primăvara și toamna). Pentru mine nu mai e nicio diferență între ierni și veri, căci ceea ce dau vara pe aerul condiționat se duce iarna pe căldură. Și cel mai tare e că o fac fără zăbavă, căci toamnele și primăverile seamănă cu niște fete frumoase, cuminți și foarte timide.

Acum e iarnă și dacă e iarnă, din când în când, din cer cade potopul alb, ăla de-mi…

Vezi articol original 574 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

