Niciodată nu mi-a fost ușor

Tolsto

sherpas-fund-8Niciodată nu mi-a fost ușor. Și poate așa și trebuie! De fiecare dată când încep un drum nou nu știu ce e aia calea dreaptă, lină și ușoară. De fiecare dată când a trebuit să fac ceva a trebuit să lupt, să lupt pentru mine ca și cum aș lupta chiar cu mine însumi. Și de multe ori am mai luptat și mai lupt și acum, chiar cu mine.

Niciodată nu mi-a fost ușor și poate de aceea am privirea străjuită de sprâncene ce se arcuiesc de fiecare dată când intru în contact cu cineva. Cum nu știu ce-s alea relații de pamplezir, din alea superficiale, precum o boare peste o baltă ce stă să sece, am mereu pretenții de la oamenii pe care mi-i scoate Dumnezeu în cale. În realitate, eu am pretenții doar de la mine și din acest motiv țin sus ștacheta, ca nu cumva să mă…

Vezi articol original 189 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

