America ogarului cenușiu

Tolsto

american-flag-gunsAcum mai mulți ani, ba pot spune că acum vreo 30, am citit America ogarului cenușiu (superbă carte), însemnări din călătoria americană a lui Romulus Rusan, profesor itinerant prin cele state americane. Cu această ocazie am făcut prima cunoștință cu SUA, prima cunoștința cu lumea liberă, cu ceea ce înseamnă capitalismul neoliberal fără niciun fel de limite. Cu fiecare pagină călătoream și eu împreună cu Romulus Rusan dintr-un stat în altul, dintr-un oraș în altul, de pe o autostradă pe alta. Ce noroc pe mine să pun mâna pe asemenea cărți într-o vreme în care dacă abia reușeam să depășesc limitele propriului județ. Și trebuie să recunosc că toate acestea mi-au folosit peste ani, când unii călătoreau prin cele state iar eu rămâneam acasă, pentru ca apoi eu să rămân acasă și ei să plece prin cele state.

Am pomenit de această carte: America ogarului cenușiu, deoarece, la aflarea veștii…

Vezi articol original 324 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

