Despre oameni

Tolsto

humanbeings_feature2Uneori întâlnim oameni speciali, uneori întâlnim oameni minunați. Și de fiecare dată când se întâmplă asta simțim că trăim și ne spunem în sinea noastră: la naiba, dar frumoasă mai e viața! Unul dintre acești oameni m-a întrebat, deunăzi, de unde vine toată curiozitatea asta a mea. I-am spus, în stilul meu nonșalant, că fac asta din dragoste pentru oameni. Iubesc oamenii, dar nu pe toți și nu la grămadă. Știu că în fiecare om zace o fărâmă de nemurire spirituală și la aia vreau să ajung. Iar ajungerea asta nu depinde doar de mine. Eu nu fac decât să zădăr, să provoc. Și până acum consider doar că m-am antrenat, căci simt că n-am reușit, momentan, cu nimeni.

Sunt îndrăgostit de oameni căci fiecare pas în cunoașterea lor mă frapează și mă atrage și mai tare, ca un magnet de mari proporții, ca un perpetuum mobile ce-și crește dinamica…

Vezi articol original 300 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

