Cât îți trebuie să fii fericit

Tolsto

where_is_everybody_snoopy_zps2b9515afDacă ar fi să dau deoparte toate lucrurile pe care le-am avut din copilărie și până acum, iar lista nu e lungă deloc, ba din contra, și să mă împac cu ceea ce rămâne, constat fără niciun fel de surprindere că rămân cu totul, prin tot înțelegând sufletul. Căci ce e cel mai plăcut lucru decât să-ți știi sufletul liniștit și mulțumit. Și liniștea asta și mulțumirea asta nu se obțin decât în clipa în care renunți cam la tot.

Cu cât am avut mai puține lucruri în trecut, cu atât mai puține lucruri îmi doresc în prezent. Fiecare lucru pe care l-am dorit și uneori l-am avut, iar de cele mai multe ori l-am văzut la alții, acum nu-mi mai spune nimic. E ca și cum aș prețui un vin bun, dar nu-l mai beau, îl las pe seama altora. Și cum să nu fie așa când am în…

Vezi articol original 240 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

