Despre oameni și cuvintele lor

Tolsto

8486412781_c12766ceb4_mCred că voi deveni în curând mut! De fiecare dată când mai pierd un om, un om în care am crezut – și aici nu e vorba de dispariție fizică – mai uit niște cuvinte. Dacă mai pierd mulți oameni e clar că n-am să mai vorbesc deloc. Parcă aș depune un jurământ al tăcerii. Și asta e foarte ciudat căci eu am multe de spus, doar că simt cum mi se încleștează mintea. Da, mintea! Că eu gura pot să o deschid, dar nu mai iese aproape nimic din ea. Și, zău, dacă pot comanda minții!

Oamenii aceștia care mă dezamăgesc!… Au ei puterea asta asupra mea… Dar nu-i bai! E chiar foarte bine! M-aș putea exprima doar prin semne sau, mai simplu, prin mimică, mai ales că mi s-a spus că sunt foarte expresiv. O fi din cauza ridurilor de pe frunte. Și alea clar că nu sunt…

Vezi articol original 183 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

