Despre prietenie

Tolsto

citate-steve-jobsCât de mult mi-am dorit să am prieteni și cât de mult mi-am dorit să fiu înconjurat de oameni! Când spun asta, mă refer la copilărie, la acel moment de toamnă, când ziua se micșora, iar cei de vârsta mea intrau mai repede în casă. Atunci, tare mult mi-aș fi dorit să fiu mereu înconjurat de ei. Doar simpla lor prezență fizică, obișnuitele boacăne, țipete sau râsete erau suficiente să-mi coloreze lumea și să mi se pară că eu sunt totul, adică lumea mea de copil îmi era suficientă.

Între timp am crescut și din toată dorința asta n-a mai rămas decât o haină ruptă. Acum nu-mi mai doresc prieteni, nu-mi mai doresc să fiu înconjurat de oameni pentru că simpla interacțiune, simpla conversație nu-mi mai spune nimic, nu-mi mai oferă niciun fel fericire care să-mi populeze universul astfel încât să mi se pară că toată lumea e a mea.

Vezi articol original 224 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

