Mi-e frică de viitor

Tolsto

M-a întrebat cineva dacă mi-e frică de viitor. Da, mi-e frică! Și asta pentru că eu pun semnul egal între rutină și frică, teamă, chiar groază pe alocuri. Am aceeași percepție asupra viitorului așa cum am și despre trecutul meu. Despre trecut nu pot să spun decât un singur lucru, ca n-am înțeles nimic. Nimic și basta! Acum, că am lămurit cum stau cu mine însumi, adică eu și ce-am făcut în viață, ce urmează mi-e la fel de clar.
Cred că am nevoie de o anumită doză de inconștiență ca să mă aventurez atât de senin spre viitor. Ce mi se poate întâmpla decât lucruri ce nu am experimentat. Și cum rutina îmi scurtează viața, nu-mi rămâne decât să vreau mereu ceva nou. De unde rezultă că vreau să trăiesc mult. Și asta nu dintr-o frică atavică față de moarte ci dintr-o dorință să pot pleca de aici, din…

Vezi articol original 222 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

