Pensionarii mei

Tolsto

În blocul meu locuieşte o gaşcă de pensionari. Toţi unul şi unul, cutezători constructori ai comunismului, acum doar observatori invidioşi ai capitalismului de cumetrie. Acum că a venit vara stau de strajă în faţa blocului, pe cele două bănci aşezate acolo strategic. Nu intră şi nu iese nimeni care să nu fie scanat insistent de ochii lor slăbiţi de trecerea anilor.

Cum sunt atras de trecut şi mai ales de trecutul nostru din luminosul comunism întunecat, am aflat o groază de lucruri de la pensionarii mei. Deşi stau de câţiva ani în acest bloc, nu am petrecut mai mult de 3 minute alături de această falangă comunistă îmbătrânită. În acele 3 minute niciodată nu i-am întrebat când a fost mai bine, atunci sau acum, deoarece presupun ce mi-ar fi răspuns. Simplitatea lor vestimentară le trădează convingerile de stânga, atât de întâlnite la popoarele latine care sprijină pereţii prin Europa, America…

Vezi articol original 325 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

