A fi acceptat

Tolsto

we-spend-our-lives-changing-ourselves-to-be-accepted-but-only-few-know-that-real-acceptance-starts-with-yourself-nathanael-deanN-am înțeles niciodată de ce oamenii doresc să fie acceptați. Așa cum sunt eu, normal sau nu, am privit mereu contrariat nevoia asta a unora să fie acceptați de către ceilalți. Mie chiar nici nu-mi pasă dacă sunt acceptat sau nu, pentru că asta presupune că eu aș dori să mă conformez unor norme, să mă înrolez într-o mișcare, oricare ar fi ea. Dacă aș face toate acestea, care ar mai fi nota mea de originalitate pe care eu o aduc lumii cu care interacționez?

Mă uit de fiecare dată fascinat la toți cei ce vor să fie acceptați, deși chestia asta nu le aduce niciun beneficiu interior, deoarece orice persoană care caută confirmări în exterior, o va face permanent, confirmarea de acum cere după ea alte și alte confirmări, ceea ce va face ca starea de neîmplinire, de nefericire să se perpetueze.

Dar, cel mai mult eu resping ideea…

Vezi articol original 196 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

