La terasă

Tolsto

60419190Căldura mare! Ca urmare, fac un popas pe o terasă. Orele nefiind întârziate, ba din contra, am timp să beau o bere până să fac joncțiunea cu câțiva oameni de bine. Cum nu-mi place să degust berea singur, fac ochii girofar și scanez într-un areal acoperit cu umbreluțe, oferite contra reclamă și cu arbori oferiți de Doamne-Doamne contra omeniei. Omenia ia-o de unde nu-i, așa că-mi rămâne să mă delectez cu reclama, săraca!

Undeva, la o masă din dreapta mea, se așază două fete trecute binișor de clasa a 4 –a. Deja mature după noul sistem de evaluare a persoanelor în era millenials. Una dintre ele o întreabă pe cealaltă dacă a mai fost pe acolo. La răspunsul negativ plusează comandând două băuturi din alea cu alcool mai mult pe etichetă, Red’s. Despre fete ce pot să zic, erau mai mult înalte decât subțiri, mai mult cu buricul la vedere…

Vezi articol original 209 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

