Halep mă face cu nervii

Știți că eu o iubesc pe Halep? Simona e unul dintre puținii români sau machedo-români care și-a învins complexul de neam, EMOȚIA, și a reușit ce n-am crezut că poate un român, să câștige atunci când totul părea deja pierdut.
Acum 34 de ani, Fănuș Neagu a scris un articol despre Rodion Cămătaru, centru înaintaș al Craiovei Maxima și al naționalei României, numit: „M-ai învins, Rodioane!”
Acum, cu mâna pe inimă și cu un zâmbet larg pe toată fața pot spune: M-AI ÎNVINS, SIMONO!
V-am mai spus vreodată că-s mândru că-s român? 😛
P.S. Pentru „nevăzători”, articolul e de acum 2 ani.
Sursă: Halep mă face cu nervii

Lasă un răspuns

