De la Internaționala Comunistă la cea Globalistă

Tolsto

globalism1N-am crezut niciodată că vor veni vremuri în care mă voi considera fericit că am trăit în comunism. Am crezut întotdeauna că acel regim, cel comunist, nu a fost decât un vis urât al umanității, că noi ne-am trezit din el și, după câteva sesiuni la psiholog, ne-am revenit și că viața îți urmează cursul firesc. Dar iată că m-am înșelat. Îmi dau seama că toți cei care au prins aici sau aiurea o bucățică de comunism sunt vaccinați împotriva internaționalismului de orice fel, ultima variantă fiind cel Globalist.

N-am crezut niciodată, după căderea comunismului, că vor mai exista forțe, aici sau aiurea, care să dea note de bună purtare, care să spună cine e frecventabil și cine nu, care să eticheteze ca extremist, ca fascist sau ca indezirabil pe oricine nu are aceeași părere cu cine trebuie. N-am crezut niciodată că a gândi nestingherit și mai ales a-ți spune…

Vezi articol original 643 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

