Despre online

Tolsto

online-working-freelancerAud persoane – multe, Dumnezeule! – care sunt scandalizate de faptul că online-ul îți afectează intimitatea, că oricine care are o pagină de net pe care o vizitezi, care îți trimite un mail pe care îl deschizi, îți poate monitoriza comportamentul local sau general. Pur și simplu printr-un simplu script atașat unei pagini s-a făcut țăndări toată intimitatea ta, că lumea nu va mai fi niciodată la fel și alte bla-bla-uri de genul acesta. Eu nu înțeleg de ce atâta disperare. Până la urma urmei toți mâncăm o pâine și la o adică o putem refuza pe a altuia.

Eu personal nu am nimic contra tuturor scripturilor care-mi descifrează intimitatea. Ba din contra. Dacă programul care mă spionează – pentru a-mi face portretul psihologic – descifrează că n-am suficientă sare în lingura cu ciorbă pe care o duc la gură, o rog să-mi spună. Nu de alta dar nu aș…

Vezi articol original 303 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

