Privirea mea

Tolsto

310Nu știu de ce, dar privirea mea este una foarte serioasă. Indiferent de starea mea de spirit, în exterior transpare foarte multă seriozitate. Dacă înainte eram un pic înciudat și surprins de această formă a mea de comunicare cu lumea, cu timpul am descoperit care sunt deliciile unei fețe serioase. Cum sunt înconjurat de tot felul de oameni, care mai de care mai împușcă-n lună, această privire ultraortodoxă pur și simplu mă ferește de cele mai grele cazne. De la cazna de a vorbi cu tot felul de neaveniți, oameni care nu au nimic de spus, dar care știu că o socializare minoră asigură o carieră majoră.

Acestea fiind spuse, am parte de multe moment de liniște chiar atunci când sunt într-o mare adunare. Adunare ad-hoc sau una minuțios pregătită. Indiferent unde mă aflu, chiar și la o coadă, la un supermarket oarecare, sociabilele persoane de conjunctură își înghit cuvintele…

Vezi articol original 227 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

