Despre fericire

Tolsto

citat-teodor-maziluAm spus-o de mai multe ori că nu știu ce-i fericirea și asta deoarece pentru mine e mai important să fiu liniștit, mulțumit și împăcat cu mine însumi, cu lumea și, dacă pot, cu Dumnezeu, decât să încerc să stăpânesc ce nu-i de stăpânit, adică sentimentele oamenilor. Constat acum că am greșit și sunt nevoit s-o recunosc. Dar asta nu înseamnă că filosofia mea de viață s-a schimbat. Nici pe departe. Doar că am completat-o cu ceva ce se poate întâmpla destul de rar și anume cu sentimentul pe care-l parcurgi atunci când vezi că cineva în care ai mizat că poate mai mult reușește.

Acesta e pentru mine sentimentul de fericire, pentru că simt o eliberare totală și cum un zâmbet larg îmi cotropește fața. Fiecare om care își depășește condiția, fiecare om care dă mai mult de la el fără ca cineva să-i ceară asta mă umple pe…

Vezi articol original 226 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

