Pe jos, prin București

Tolsto

group_walking_cropped_38386600Experimentez mersul pe jos. Bine, fac asta cam de când mă știu. La început, lipsa mijloacelor bănești mă împingeau pe drumul picioarelor frumoase, iar mai apoi dintr-o necesitate, nu atât biologică ci mai mult una dobândită prin obișnuință. Așa că tot dau din picioare, încercând să calc pavelele, betoanele, bitumurile și la nevoie chiar drumurile pietruite sau doar de pământ tasat pentru a-mi ostoi dragostea asta bolnăvicioasă pentru mersul pe jos.

Spuneam bolnăvicioasă și parol dacă exagerez cu ceva. Profit la maxim de vremea asta nu foarte fierbinte din București pentru a mă deplasa cât mai mult pe jos. Dar mersul pe jos prin capitală nu e chiar floare la ureche. La câtă omenire de mașini sunt pe metru pătrat aerul e deja plin de toate, astfel încât fiecare preumblare a mea, cu scop sau fără scop, îmi permite să trag în piept aerul bogat de capitală, bogat în cele…

Vezi articol original 239 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

