Dialoguri epistolare

Tolsto

Oare cine mai scrie azi o scrisoare? Și când spun scrisoare, mă refer la o bucată de hârtie pe care înșiri cuvinte în linii aproape paralele. Și nu mă refer la scrisori de amenințare, de reclamații sau de înștiințări de diverse. Pur și simplu vorbesc despre o scrisoare trimisă altcuiva, în care atingi diferite teme. Păi eu, dacă stau bine și-mi amintesc, asta chiar am făcut. Cred că un 1% din ceea ce fac acum, pe blog, de acolo vine.

Să trimiți cuiva o scrisoare în care se dezvolți anumite subiecte, așa cum le vezi tu, să nu te preocupe timpul alocat acestui act de pângărire a hârtiei, căci mai important era actul în sine, clipele petrecute raportându-te la lume și reflectând-o apoi prin prisma propriei tale imaginații și educații, evident. Și apoi să aștepți răspunsul la ceea ce ai scris tu, ca să ai apoi ce comenta, atunci când…

Vezi articol original 299 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

