Pastiliada

Tolsto

Uoff! Greu e să fii bătrân! O groază de boli pe capul meu. Bine, unele încă nu le am, dar trebuie să acționez preventiv și să mă pregătesc pentru ele. După 60 de ani totul devine relativ. Ce n-ai reușit să faci în viață nu mai contează. Mai important e ce-ai să pățești. Dau bolile năvală peste mine și nu știu dacă sunt pregătit. Hai să fac un mic audit, pardon, un inventar al pastilelor pe care trebuie să le iau în fiecare zi. Neapărat!

Deci, așa… Pastile pentru gușă, pentru gută, pentru ochi, pentru oase. Să nu uit pastilele pentru sânge. Am nevoie de anticoagulante. Și cât mai multe. Pastilele pentru inimă sunt extrem de importante. Am o tensiune oscilantă, undeva între 11 si 14. E bine să mă păzesc. Dacă pățesc ceva? Să-mi crească sau să-mi scadă tensiunea și eu să nu știu? Mai acum câteva zile am…

Vezi articol original 310 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

