Fericirea și frigiderul

Tolsto

Cu ceva vreme în urmă am surprins la metrou frânturi dintr-o discuție care se consuma între două persoane. Persoanele, doamne la vreo 50 de ani, tratatau în manieră contemporană problema vieții de zi cu zi. Ceea ce mi-a rămas impregnat în memorie a fost replica uneia dintre ele: „Degeaba spun ăștia, înainte de Revoluție frigiderele erau mai pline”. Hopa, mi-am zis eu! Iată întreaga filosofie de viață a unor semeni de-ai noștri. Singurul lucru care cu adevărat contează este dacă ai suficientă mâncare în frigider. La dracu cu libertatea, cu dorința de a face ceva cu destinul tău! Tot ceea ce contează cu adevărat este să ai ce îmbuca. Viața nu este decât o cursă contra cronometru în a-ți umple coșul la hypermarket.

De aici trag concluzia că cei care nu au frigider sunt niște nefericiți. Mă apucă plânsul când mă gândesc că bunicii mei păstrau carnea în fântână. Niște…

Vezi articol original 110 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

