Un caz ieșit din comun

Tolsto

Ceea ce am să vă povestesc m-a indignat peste măsură. Cum se poate așa ceva? Cine se crede ea? Câtă impertinență! Îmi tremură și acum bărbia de la câți nervi am strâns în mine. Aproape că nu mai am cuvinte să spun ce s-a întâmplat, dat totuși am să încerc.
Mă așez comod în fața televizorului, undeva spre creierii nopții. Nu apuc să văd genericul emisiunii ci doar primele cuvinte ale invitatului. Nu mai văzusem emisiunea și prin urmare nu cunoșteam nici ce fel de oameni ajung acolo. Eu știu, de la televiziunile noastre (Pro TV, Antena 1, Kanal D, Prima TV, România TV etc), că în emisiuni sunt aduse persoanele cele mai extravertite, dispuse ca în scurt timp de la debutul emisiunii să-și dezvăluie toate secretele numai bune de pus la frigare în văzul tuturor, imediat ce prezentatorul se apleacă într-un mod științific, adică metodic, asupra vieții sale.
În…

Vezi articol original 382 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

