Despre reușita în viață

Tolsto

Discutam deunăzi cu o persoană – nu spui cine, ființă relativ importantă – despre reușita în viață și cum ne influențează aceasta starea de spirit. Eu personal, dacă ar fi să mă raportez după diferitele scări de valori materialicești, m-aș putea considera un nereușit în viață. Dar nu fac asta, deoarece reușita în viață e un lucru foarte relativ. Depinde foarte mult la ce o raportezi și mai ales depinde de cât de mult savurezi fiecare împlinire personală.

Eu, de exemplu, după aproape fiecare pas de furnică pe care-l fac prin viață, îmi iau în răgaz de timp să mă uit înapoi. Profit de cei aproximativ 1.80 metri ai mei pentru a scruta cu privirea trecutul apropiat sau mai îndepărtat. Și această privire înapoi pe mine mă satisface. Dacă ar fi să mă compar cu alții aș face cea mai mare greșeală, deoarece eu nu am beneficiat de aceleași circumstanțe…

Vezi articol original 208 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

