Despre trofee

Tolsto

happy-cat-trophy-cartoon-16949166Deși nu am avut nici măcar un succes acceptabil în viață, mi-a fost dat să fiu adesea în preajma unor oameni de succes, unor oameni care prin tot ceea ce-au făcut au marcat timpul în zona lor de competență. Ca o caracteristică generală a celor care nu și-au făcut din aceste victorii scopul lor în viață este faptul că în zona lor de confort fizic, eu nu am văzut niciodată semnele recunoașterii valorii lor. Și aici mă refer la trofee. Deși au obținut suficient de multe asemenea opere de celebrare a succesului, aceștia au fost destul de deștepți să nu se cramponeze de ele și să nu-și transforme spațiul în care viețuiesc cel mai adesea – călcat de destul de multe persoane – într-un hall of fame.

În acest sens vreau să relatez o întâmplare. Unul dintre oamenii despre care am vorbit mai sus mi-a spus că și-a abandonat trofeele…

Vezi articol original 316 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

