Privire periferică

Tolsto

4da459edc5411_65069Băi, citisem în vreo 2 cărți cum că privirea periferică face minuni în cazul unor femei. Cum unele văd mult mai multe decât bărbații, lucru care le ajută să devină mai sociabile decât sunt. Ce mai, un adevărat dar al naturii. O adevărată armă secretă, nu alta, pe care femeia a dezvoltat-o de-a lungul timpului. Nu știu cum face, dar femeia vede atât de multe în jurul ei încât te miri cum de nu i-au ieșit ochii din orbite de la atâta privit în toate părțile.

Cum eu nu sunt un model, dacă cineva mă privește dinspre strada comunicării, mi-am zis că n-ar strica să aprofundez un pic problema și să încerc, prin exerciții, să-mi îmbunătățesc calitățile de comunicare. Prin urmare, am decis să încep prin exerciții fizice, adică răsucitul ochilor în lăcașul cranian, cu scopul de a reuși să prind în raza vizuală un câmp mult mai vast decât…

Vezi articol original 341 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

