Un pic prin gară

Tolsto

gara20de20nord_lN-am avut ce face și am trecut prin gară. Și nu prin orice gară, ci tocmai prin Gara de Nord. N-am mai trecut pe acolo de câțiva ani, semn că m-am îmburghezit, ceea ce nu e bine, semn că m-am rupt de mase, ceea ce iar nu e bine. Și, sincer vorbind, am simțit că am luat niște palme peste ceafă și nu de la călători ci de la trezirea la realitate. Eu, în devălmășia mea mentală, trăiam cu senzația că nivelul nostru, al tuturor, a crescut. Am trăit cu iluzia că dacă celor din jurul meu le e relativ bine, că au de unele, de altele, asta e valabil pentru tot poporul muncitor. Dar uite că nu e așa.

Imaginea pe care am laut-o-n dinți de cum am intrat în celebra gară a fost una demnă de un peisaj indian. Și asta nu presupune vaci sfinte, care colcăie prin…

Vezi articol original 299 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

