Aniversare

Tolsto

Nu sunt ahtiat deloc după aniversări, ba din contra. Îmi dau seama că pentru mulți dintre noi orice aniversare e un bun prilej de recunoaștere. Dar asta nu mi potrivește și mie. Când aud de aniversarea mea, gândul îmi aleargă mintenaș spre cultul personalității. Nu pot concepe o altă definiție a aniversării decât aceasta. Mi-e suficient modul în care interacționez cu oamenii în fiecare zi din an. Nu simt nevoia unei zile în care să mi se aducă felicitări pentru că exist. Astă văd și eu în fiecare dimineață când îmi proiectez chipul pe oglinda din baie și n-aș putea spune că sunt extaziat de acest lucru. Pot trăi lejer fără să fiu în centrul atenției. Tot așa cum pot trăi fără să mă sinchisesc că sunt oameni care își pun la cale serbări fastuoase. De aia îmi place mie democrația. Fiecare se aniversează după propriul sistem de valori.

Dar…

Vezi articol original 204 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

