Uneori suntem concediați

Tolsto

Zilele trecute mi-a fost dat să aud că niște persoane apropiate de mine au fost date afară. Sunt oameni pe care-i știu de mult timp și teoretic ar fi trebuit să simt un regret pentru acest deznodământ. Dar nu s-a întâmplat așa. Nici măcar pe departe. Nici cel mai mic regret. Știu sunt rău. Mi s-a mai spus. Dar pot să-mi explic comportamentul. Oamenii ăștia făceau de ceva timp, să fie vreo 8 ani, aceeași muncă. O muncă fără un grad prea mare de complexitate.

Sincer vorbind, cu mult înainte să am tupeul să-i întreb cât mai au de gând să se repete molcom și zilnic la locul de muncă, mi-am pus eu problema asta. Cât aș face eu o îndeletnicire care ar putea fi ușor substituită de o mașină? Și mi-am dat seama că nu prea mult timp. Doar gândul că aș putea fi înlocuit de un calculator nu…

Vezi articol original 280 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

