Leo și Oscarul

Tolsto

imageÎn sfârșit! S-a produs sfârșitul! Leo și-a luat Oscarul acasă! Recunosc, nu am văzut filmul pentru care a fost premiat și ca urmare nu mă pot pronunța. Îi înțeleg efortul depus în ultimii 8 ani de a fi și el înveșnicit la Hollywood și iată că a dat Iisus Hristos și Maica Precista ca vrerea să-i fie ascultată. Deși suntem de-o vârstă, nu mă regăsesc deloc în Leo. Știu că ne desparte muntele lui de bani și de celebritate. Nu mă interesează niciuna și nici alta. Singurul lucru pentru care îl învidiez este snopul de experiențe de care a avut parte în acest amar de ani, căci de la primul rol, jucat pe când avea doar 11 ani, a trecut ceva vreme, nu glumă.

Eu nu-l mai pot privi de câțiva ani buni. Nu mai pot răbda să-l văd cum își electrocutează singur creierul film de film, încercând să ne…

Vezi articol original 292 de cuvinte mai mult

Un gând despre “Leo și Oscarul

Lasă un răspuns

