Despre oameni

Tolsto

citat-alfred-de-vignyAm de-a face cu tot felul de oameni, indubitabili oameni buni, dar nu despre asta vreau să scriu, ci despre ce impact are locul în care ne trăim primii ani de viață asupra întregului nostru destin. Volens,  nolens noi suntem predestinați la destine mai mult sau mai puțin împlinite, în funcție de locul în care ne-am născut. Privind pe cei cu care mă intersectez, mi-am dat seama că deschiderea, capacitatea de învățare, adaptare, evoluție, chiar și optimismul țin de locul în care ne-am trăit începutul vieții.

Astfel, nivelul de înțelegere, de acceptare, de socializare, de deschidere la nou și mai ales de încredere în noi și în ceilalți e direct proporțional cu locul în care am făcut primii noștri pași. Atât de important sunt primii ani, încât tot ceea ce facem din momentul în care intrăm pe porțile școlii, nu sunt decât niște simple adjuvante la niște abilități pe care…

Vezi articol original 397 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

