Despre păreri

Tolsto

microfon-liberNu știu cum se face, dar îmi schimb foarte rar părerile. Mă refer la părerile pe care mi le fac despre alții. Cineva îmi spunea – n-am să spun cine; ființă importantă – că eu detectez imediat cel mai mare defect al persoanei cu care mă intersectez. Adevărat, dar cu un mic amendament: detectez defectul dacă persoana aia nu are o calitate de care se folosește, care să-i eclipseze punctul slab. Și așa e! Asta fac! Cu oricine m-aș vedea: de la un paznic, până la un profesor universitar, scanez necontenit oamenii. Cum cred foarte mult că fiecare om are niște calități excepționale, încerc să le intuiesc în fiecare ipochimen ce mi se perindă prin față.

Și asta se datorează primei mele diriginte, care nu doar că ne-a resetat sistemul de valori, ci pur și simplu a început să ne construiască unul, noi fiind răspunzători de finalizarea (finalitatea?) lui. Și…

Vezi articol original 285 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

