Un Cioloș în plus

Tolsto

dacian-ciolos-mediafaxMă uit la televizor și-l văd vorbind pe Cioloș. E prima dată când sunt atent la el. Știam că a fost comisar european pe agricultură. Atât știam despre el, atât știu și acum. Politica nu mă interesează absolut deloc. Excepție fac crizele politice, moment în care se umflă pipota în mine când văd la ce dezmăț și orgii se dedau politicienii noștri. Dar la noi crizele se succed într-un ritm atât de amețitor, de am toate șansele să devin expert în hoți și tâlhari. Crizele astea mă scot din țâțâni și-i blagoslovesc cu o lungă listă de înjurături, atât pe politicieni cât și întreaga noastră nație atât de fertilă în hoți, tâlhari și, în general, orice ins capabil să te dezbrace la drumul mare de tot ce ai tu, inclusiv de conștiință.

Mă uit la Cioloș și-l ascult. Nu-mi vine să cred! Vorbește cu accent ardelenesc. Și încă ce accent…

Vezi articol original 528 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

