Fericirea de a fi premier al României capitaliste

Mama Omida dacă eram și nu o potriveam așa de bine referitor la ce s-a întâmplat ieri. Și am spus-o acum 6 luni.
Ptiu! Bătu-l-ar pe nenumitu’! 🙂

Tolsto

N-am înţeles niciodatã şi probabil cã nu voi înţelege vreodatã de ce Iohannis a avut nevoie de un guvern personal cu un an înainte de alegeri, în condițiile în care guvernul Ponta mergea direct spre groapă. Eu nu înţeleg de ce nu a fost pãstrat Ponta ca cea mai bunã mostrã de cum nu trebuie sã guvernezi o ţarã şi prin urmare ca cea mai bunã formã de decontare, la urne, a tuturor prostiilor pe care le-a fãcut PSD-ul la putere.

Într-o țară normală performanța se măsoară în longevitatea premierilor. Și asta de la 2 mandate în sus, adică minim 8 ani. Numai noi ne încăpățânăm să-i schimbăm ca pe șosete, ca să putem explica lipsa de rezultate prin mediocritatea ultimului premier schimbat. Păi dacă e așa, mulți impostori ne-au condus în ultimii 26 de ani. Deci, cum rezolvăm o criză? Schimbăm premierul, bineînțeles.

Și cu toate acestea eu  mă…

Vezi articol original 349 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

