Ce mi se întâmplă uneori

Tolsto

Nu spun că li se întâmplă și altora, dar mie sigur mi se întâmplă și mi se va mai întâmpla. Soarta îmi scoate în cale diferite persoane, persoane de la care ar trebui să învăț câte ceva. Și nu știu cum se face, dar nu mă prind de asta și cum nu sunt suficient de inteligent, ajung să mă învârt în jurul propriei cozi, ca și cum mi-aș căuta propria cale. Uneori îmi ia ani să mă prind cum merg lucrurile.

E ca și cum, la naștere, ursitoarele mi-ar fi urat să nu pot progresa decât după ce învăț o anumită lecție. Și pentru că una dintre ursitoare era mai miloasă, aceasta mi-a rezervat pentru fiecare moment pe care îl parcurg câte o persoană care să-mi indice calea, dar nu, așa, pe față, ci prin indicii uneori prea fine.

Nu spun că li se întâmplă și altora, dar mi-e greu…

Vezi articol original 222 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

