Ce mai faceți?

Tolsto

philiplumbangDeseori sunt întrebat ce mai fac. Și de fiecare dată răspund candid: foarte bine! Acest lucru produce o consternare bine jucată și următoarea replică: rar mi-e dat să aud pe cineva că face bine. Păi eu chiar fac foarte bine! Nu fac rău nimănui, ba din contra. Chiar mă gândesc cum să-i fac bine oricui, indiferent dacă așa avea ceva în clin sau în mânecă. Departe sunt de mine toate jocurile subtile sau nu de îmbrobodire a lui cutare sau cutare, pentru a-mi atinge eu cine știe ce scop. Pur și simplu fac cât pot eu de mult bine. Altfel n-aș putea pune seara capul pe pernă.

În al doilea rând eu chiar fac foarte bine, pentru că tot ceea ce iese din mâinile mele are o parte din sufletul meu. Eu nu doar că fac ce am de făcut, dar eu marchez viața oamenilor cu care intru în contact…

Vezi articol original 186 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

