Mi-a murit feedback-ul

Tolsto

Eu nu mai dau feedback! Era o vreme când dădeam. Era ceva spontan. Dacă simțeam că mă pricep la ceea ce vedeam înaintea ochilor mei, spuneam ce gândeam. Dacă nu mă pricepeam, tăceam ca Ismail, din „Toate pânzele sus”. Dar acum nu-mi mai dau cu părerea absolut deloc. Mai ales când primesc un formular de feedback numit pompos 360 de grade. Nici nu-l bag în seamă. Poate fi și 720 de grade, poate fi și formular de feedback 3D, că pe mine nu mă mai interesează.

Lehamitea asta, disprețul acesta aproape funciar, mi l-au trezit tocmai cei care s-au gândit să sistematizeze feedback-ul. Adică dumneata nu-ți mai dai cu părerea într-un mod spontan ci într-unul organizat. Răspunzând la un set de întrebări care mai de care mai năroade, pentru ca la final să-ți dai seama că nu ai penetrat cu mintea tainele ascunse ale feedback-ul instituționalizat. Prin urmare tu, care…

Vezi articol original 450 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

