Mia

Tolsto

De fiecare dată când o văd sunt conștient de propria mea condiție, dar mai ales de diferențele dintre noi și ajung să mă întreb de ce nu pot să fiu și eu așa de bun precum este ea. Bine, cunosc răspunsul. Pentru că eu sunt rău. Doar atâta lumea mi-a spus asta și eu tot nu mă învăț minte. Și cu toate astea de fiecare dată prezența ei mă energizează, mă face să-mi doresc să fiu mai bun, să fac mai multe fapte bune decât în toată viața mea trecută. Cred că e suficient să fac una…

Nu știu de unde vine starea asta de bine, nu știu cum anume mă influențează, dar acest om reușește să-mi schimbe comportamentul de fiecare dată când o văd. În ultima vreme ne vedem din ce în ce mai rar, dar poate în asta constă tot misterul influenței ei. Se pare că eu, în…

Vezi articol original 199 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

