Mărturisire

Tolsto

Trebuie să recunosc, n-am încotro, sunt dependent. Ştiu că mulţi aşteptau să fac această mărturisire. O fac acum. Da! Sunt dependent de energia pozitivă. Nu pot trăi fără ea. Paradoxal sau nu, zilnic trebuie să mă încarc cu energie pozitivă. Dar de unde îmi extrag eu energia asta? De peste tot.

Oamenii cu care mă înconjor sunt principala mea rezervă de energie. Caut la fiecare om ceva care să mă inspire. Şi slavă Domnului, pot găsi la oricine ceva bun de învăţat, indiferent de vârsta, ocupaţia sau starea de spirit a celor cu care mă intersectez. Ei sunt principala mea forţă motrice. Mi-ar fi greu să-mi urmez gândurile dacă nu aş avea atâtea exemple în jurul meu.

Locurile prin care trec mă energizează şi ele într-o măsură destul de mare. Fiecare ungher e plin de energia celor care au trecut înaintea mea pe acolo. Şi nu mă refer aici la…

Vezi articol original 144 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

