Evoluție

Tolsto

Mi s-a întâmplat de multe ori să mă reîntâlnesc cu anumiți oameni la intervale mari de timp. Când spun intervale mari de timp mă refer la perioade de peste 10 ani. Și cum e și firesc, tu compari imaginea precedentă pe care o aveai despre o persoană cu cea nouă. Și dacă acea persoană avea vreo 40 sau 50 de ani la ultima întâlnire, rămâi surprins de schimbarea care se produce.

Trec peste schimbarea fizică deoarece aceasta e vizibilă la orice vârstă. Eu mă refer la ce se schimbă în comportament. Ceea ce mă surprinde cel mai mult este atitudinea acestor persoane față de tot ceea ce le înconjoară. Oamenii au tendința să devină din ce în ce mai însingurați, mai dependenți de tabieturi, mai intoleranți, mai zgârciți, mai fricoși și mai pesimiști. Tocmai aici e problema, pesimismul care mustește în tot și în toate.

Dintr-odată oamenii noștri văd totul…

Vezi articol original 234 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

