Am avut un vis…

Tolsto

Visez mult, chiar prea mult. Un slogan înainte spunea: nicio masă fără pește! Așa m-am săturat și eu de vise. Noapte și visul. De unde-or fi așa de multe… În fine. Cum spuneam am visat ceva un pic diferit ca de obicei. De obicei nu visez decât frânturi din gândurile zilei precedente. De data asta n-a mai fost la fel.

În vis dormeam. Și ce bine dormeam! Exact ca-n vise! O reverie în somn! Când de-odată văd cum o carte începe să iasă din bibliotecă. Singură… Era una roșie, chiar foarte roșie, având coperțile cartonate și pe ea lăfăindu-se litere stacojii. Hopa!, mi-am zis. Statutul PCR? De unde și până unde această carte de căpătâi a oricărui marxist care se respectă levitează de capul ei prin casa mea? În fine. Fănel al comunismului nu am fost nici măcar când acesta juca în travesti și părea să aibă o față umană.

Vezi articol original 205 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

