Călător prin țara mea – Olecuțî di Bucovina

Tolsto

Am mai fost prin Bucovina, ba chiar de mai multe ori. Norocul meu că este am fost de fiecare dată la un anumit interval temporal, ceea ce-mi permite să alcătuiesc un fel de caleidoscop în timp despre aceste locuri. Suprapunând imaginile, din mai multe momente din viața mea, pot remarca mai bine schimbările ce au survenit acolo, dar și modul în care a evoluat modul meu de a vedea lumea.

Cei mai norocoși oameni care traversează Pasul Tihuța sunt șoferii. Ei sunt singurii care nu pot vedea frumusețea peisajului, altfel ar fi victime sigure ale locului. Conducând atent la diferitele forme de relief conducătorul de atelaj motorizat scapă din vedere tot ceea ce Dumnezeu a semănat în calea sa. Altfel ar fi căzut ca Ulise sub vraja sirenelor. Oricum, odată pasul trecut, începi să simți plenar faptul că ești în Bucovina. Și oricum, orice vizită în Țara de Sus nu-și…

Vezi articol original 475 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

