Un vis

Tolsto

Avusesem un vis zilele trecute și nici până acum nu am reușit să mi-l scot din cap, drept care mi-am zis că nu ar strica să fac un fel de terapie. Să mă uit la mine, să mă hipnotizez și să mă exorcizez. Zis și făcut. Mă pun în fața oglinzii și mă uit fix la lighioana ce se holba la mine. Nu știu de ce dar era să-mi fac un cucui de toată frumusețea. Fie din cauza oboselii, fie din cauza concentrării eram cât pe ce să vin de hac oglinzii. Am renunțat la idee deoarece nu doresc 7 ani legați de ghinioane. Și –așa am legat prea mulți până acum. N-aș vrea să bat vreun record mondial.

Dar despre ce era vorba în vis. Păi eram un mare mahăr la o multinațională râvnită de mulți. Se făcea că devenisem cam bombastic din punct de vedere fizic, ceea ce-mi…

Vezi articol original 306 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

