Ai naibii fericiți!

Tolsto

Eram pe aeroport și mă pregăteam să mă întorc acasă. Drumul dura vreo 4 ore, așa că era important să-mi omor cu ceva timpul. Nu-mi luasem nimic de citit, deoarece cărțile trag greu la cântar. Nu că aș fi cumpărat ceva din cele străinătățuri și că mă gândeam să nu depășesc greutatea maximă, dar de obicei când sunt plecat din țară n-am timp să citesc. Evenimentele se succed cu mare repeziciune și cel mai bun lucru pe care-l pot face este să casc bine ochii, să asimilez cât mai mult din ceea ce văd, să nu mă rătăcesc și să nu calc în vreo turtă a vacii. Deși să calci într-o turtă a vacii în lumea occidentală e destul de greu deoarece prin civilizare omul a extirpat aproape orice altă formă de viață din marile orașe. În plus n-am ajuns să vizitez și ruralul celor putrezi de bogați.

Cum spuneam…

Vezi articol original 390 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

