Copilăria nu se termină niciodată

Tolsto

Nu știu ce-a mai rămas din copilăria mea, dar cert e că-mi aduc aminte destul bine multe lucruri cu foarte picante amănunte. Acest lucru căpiază pe cei care au copilărit cu mine, deoarece readuc în actualitate lucruri de mult uitate. Că tot veni vorba de copilărie am să relatez ceva important. Eu nu-mi amintesc ca în vacanțele de vară sau de iarnă eu să fi beneficiat de evenimente ieșite din comun când vine vorba de tabere. Fie școlare, fie preșcolare, fie la munte, fie la mare, toate erau la fel de plictisitoare. Ajungeai acolo, te cazai, erai sub o strictă supraveghere a educatoarelor sau a profesoarelor, încolonat participai la diferite activități educativ-distractive și finalizai cu același foc de tabără. De unde aveau ei așa de multe sare de aruncat în foc, eu nu știu. Eu îmi amintesc doar că era o mare criză de sare. Așa că…

Orice copil e…

Vezi articol original 590 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

