Călător prin țara mea – Clujul

Tolsto

Dacă ploaia vine de la Cluj, atunci canicula, ce a domnit cât am stat acolo, înseamnă că i-a luat locul. Orașul acesta, totul un deal și o vale, un deal și o vale, se parcurge destul de ușor cu mașina, în comparație cu capitala sau cel puțin așa mi s-a părut în august. Nu mi-a fost dificil nici să intru, nici să mă deplasez și nici să ies din oraș într-un timp destul de scurt. Or fi fost cu toții plecați la Viena, că așa mi s-a spus, că Viena e mai aproape de Cluj decât Bucureștii, deși până în capitala noastră drumul e mai scurt cu 200 de km. În plus, nu am prea auzit vorbindu-se nemțește, ci, pe ici pe colo, maghiară.

Nu pot să spun că prima impresie mi-a creat același sentiment de curiozitate ca atunci când am intrat în Sibiu sau chiar în București. Drumul dinspre…

Vezi articol original 372 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

