Îngerul meu păzitor

Eu l-am simțit și chiar de foarte multe ori. Nu știu cum se descurcă alții fără un înger păzitor, dar în cazul meu acesta a făcut adevărate minuni. Mi-a fost un foarte bun profesor și m-a însoțit constant prin viață, arătându-mi ce e bine și mai ales ce nu e bine cu mine. Știu doar că de fiecare dată când începeam un lucru nou, succesul se lăsa intens așteptat și asta nu pentru că eu eram de o incompetență crasă, ci pentru că îngerul meu îmi dădea mai întâi să citesc prospectul, format din mai multe tomuri de explicații și paraexplicații ale lucrului ce tocmai îl începusem.

De fiecare dată când eram pe punctul să renunț simțeam, așa, într-un mod inexplicabil, aripa îngerului meu păzitor, care-mi șoptea, printre cuvinte mute, să nu renunț, că mai e loc să mă canonesc și că fiecare succes de-o șchioapă anunță marile succese. Marile succese le mai aștept și azi. Problema e că mă tot împiedic în cele mici, de nici nu mai știu în ce moment al devenirii mele am ajuns.

Tot îngerul meu păzitor, săracul, și-a făcut de multe ori datoria, determinându-mă fie să acționez cu prudență, fie să nu mă arunc la primele oferte pe care le primeam pentru că, nu-i așa?, nu sunt suficient de bine pregătit. Azi șa, mâine așa, am ajuns să simt respirația rece a îngerului. Bag seama că s-ar putea să-și fi pierdut răbdarea cu mine. Dar eu nu mă las! Cât timp am un înger, nu-i loc de abandon. Eu tot încerc! Nu se poate să nu reușesc. Îngerul veghează! Eu sunt împăcat!

Am doar o singură îngrijorare. Mi-e teamă ca îngerul meu să nu-și piardă din proprietăți. La cât are, bietul, să se coboare după mine, e tare posibil ca la un moment dat să nu mai știe să se înalțe și odată cu asta vor pieri ultimele mele speranță de slavă, fie ele și temporare. Trebuie să fac eforturi mai mari, mai susținute, să aspir și eu la mai mult, altfel e foarte posibil ca îngerul să mă piardă. Și atunci, cine o să mă mai păzească și pe mine?

2 gânduri despre “Îngerul meu păzitor

Lasă un răspuns

