Voi fi obez

Tolsto

Băsescu, pe vremea când era ministrul de Transporturilor, spunea că iarna nu-i ca vara. Tot atunci a creat lozinca „Aici sunt banii dumneavoastră”. La cât plouă în iarna aceasta în curând voi putea spune „Aici sunt kilogramele mele”. Cele extra! Să mă explic. Ploaia asta, care cade aproape zilnic, îmi schimbă toate obiceiurile. Dacă în timpul săptămânii sarcinile de serviciu mă obligă să ies din casă, în week end situația se schimbă radical. Aproape că nu mai e sâmbătă sau duminică fără ploaie și cu asfalt uscat. Am ajuns să vânez un petic senin de cer ca să mă arunc pe ulițele orașului.

Ploaia asta malefică mă ține în casă așa cum soarele îi ține pe vampiri în copârșeie. Nu mai pot să fac deloc sau aproape deloc mișcare. Oricât de activ aș fi, deplasatul dintr-o cameră în alta nu are același efect ca târșâitul picioarelor pe trotuare sau pe…

Vezi articol original 361 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

