N-am luat bacul!

Tolsto

Visasem că nu luasem bacul. Asta e chiar culmea! Puteam și eu să visez că nu am luat în greutate, că nu sunt luat peste picior, că nu am fost luat la ochi de cine știe ce ciudos. Dar tocmai bacul? Asta chiar nu-mi convine absolut deloc. Să mai dau o dată bacul e ca și cum aș mai da o dată examenul auto. Chin absolut nu alta! Și eu nu doresc asta.

Oricum, mă trezisem lac de sudoare. Mă uit la termometru. Arăta 28 de grade. Răsuflu ușurat! Nu am nicio problemă cu glandele și nici visul nu m-a extenuat prin somn. Încep să mă gândesc ce semnificație să aibă visul. Merg repede la ușă să văd dacă nu am uitat cheile în broasca exterioară. Brr! Dar frig mai e pe casa scării! Să fi picat la vreun interviu? Păi tocmai am refuzat câteva propuneri venite pe diferite canale…

Vezi articol original 191 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

