Cartierul Francez

Tolsto

Când am auzit de Cartierul Francez mi-am zis: taci, că avem și noi un colțișor hexagonal, ceva ce doar Parisul a mai văzut! Cu siguranță că e o zonă de case albe, cu una, două etaje, cu spații verzi și copaci. Cu siguranță că e ceva foarte civilizat, o adevărată mândrie a urbei noastre.

Așa am gândit prima dată când am auzit vorbindu-se despre Cartierul Francez. Să fie câțiva ani de atunci. Între timp nu am mai gândit nimic pentru că nu am avut de ce. Neavând cunoștințe atât de sus puse încât să-și permită stabilirea reședinței într-o zonă cu pronunție graseiată, mi-am continuat existența pasageră în părțile mai puțin șlefuite ale orașului.

Și uite că atunci când nici nu mă așteptam, am poposit și eu, pentru un scurt moment, în zona declarată Cartier Francez. N-am fost niciodată în Franța și prin urmare nu pot compara zona din București cu…

Vezi articol original 436 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

