Femei serioase

Tolsto

Subiectul de azi e unul delicat cât încape. E un subiect pentru care am material cât pentru un Larousse. E un subiect pe care l-am vizionat încă din fragedă copilărie și care, mai apoi, m-a însoțit în toată evoluția mea. Pot spune, chiar, mi-a dictat destinul, eu nefiind suficient de inteligent să opun rezistență.

Spuneți-mi și mie de ce există femei încrâncenate? De ce avem femei rigide, serioase, determinate? De ce sunt ele soldați fără simbrie în solda unui crez de mult apus? De ce sunt atât de habotnice, de talibane? De ce sunt mereu în competiție cu oricine și orice? De ce sunt atât de încordate? De ce sunt atât de dedicate, dincolo de orice logică?

Știu că sunt și femei ieșite din acest tipar, dar nimeni nu mă poate contrazice că sunt și din genul descris de mine. Și am atâtea exemple că uneori nici eu nu mai…

Vezi articol original 190 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

