O întâlnire

Așa mi-e dat, să cunosc oameni. Vreau, nu vreau, sunt cu oamenii după mine și mai ales în fața mea. Rar mi se întâmplă ca cineva să-mi atragă cu adevărat atenția și asta pentru că nu văd oamenii ca pe niște bidoane care transportă vreun lucru folositor mie. Caut de fiecare dată același lucru, adică nimic. Căci nimic este să nu pui viața ta, interesele tale pe mormântul nesăpat al altora. Așa că stau sau mai degrabă trec repede prin viața celorlalți ca să nu-mi alterez gândurile.

Și în ciuda acestei mizericordii de gen, am cunoscut un om mai altfel. De altfel, l-am ochit încă din prima clipă. Oricum, era greu de ratat, atât prin prezență, dar mai ales prin prestanță. Ce mi-a atras atenția la acest om a fost ferocea lui dorință de a reuși în viață. Atât de mult își dorește acest om să reușească, încât am trăit permanent, atunci când îl întâlneam, cu senzația că tot ce face în prezent nu e decât un preambul la reușitele ce vor veni. Cu alte cuvinte o credință oarbă ca el trebuie să reușească, poate mai puternică decât forța care poate face ca un om să leviteze către lună.

Asta da trăsătură de personalitate, mi-am spus! Și am început să tatonez terenul pentru a înțelege cum de vine treaba asta cu succesul care va fi să vie neapărat. Interesant e că nimic nu mai există pe lângă acest scop și prin urmare m-am lăsat transformat o vreme în bidonul despre care vorbeam în primul aliniat, pentru că nu strică să cunoști ceea ce-ți depășește capacitatea de a înțelege, mai ales că aveam în față un om, cu siguranță, extraordinar.

Problema mea e că mă plictisesc repede, mai ales când mă dumiresc că nu faci decât să-ți selectezi cu grijă panseluțele, în timp ce vorbești cu mine, pe care vrei să le plantezi apoi pe lângă pietrele tombale ale altora. Și din acest motiv plec. Plec repede. Am o lungă istorie a plecărilor. Va trebui să mă gândesc mai serios la cea a sosirilor. Păcat că unii oamenii își irosesc timpul cu viețile altora. Întotdeauna ale altora.

2 gânduri despre “O întâlnire

  1. 1.Cat de bine il cunoasteti sau il cunosteati pe acel Om?
    Si 2. Era mai insingurat decat domnia voastra.?
    Astept nerabdator raspunsul dvs.

Lasă un răspuns

